Home
Noviny
Kultura
info

 

VŠE PRO ŽENY 2002


navštívenky


V úterý 19. března odpoledne začala na plzeňském výstavišti akce pod mnohoslibným názvem "Vše pro ženy 2002". Akce konaná na zchátralém výstavišti v pouhých dvou pavilónech byla I. ročníkem s honosným podtitulem "Popelky aneb v každé z nás se skrývá princezna". Vskutku, tento tři dny trvající pořad, kterému by spíše slušel titul "Vše pro dealerky kosmetiky a umělohmotného nádobí", by nějakou Popelku k úklidu zchátralosti, která charakterizuje stav pořádající firmy, potřeboval. Doprovodný program, který bohužel neobsahoval termíny jednotlivých vystoupení, sliboval také předváděcí akce fitness strojů nebo slevové akce plzeňských butiků. Obé bylo ovšem zraku příchozích důkladně skryto, takže se o konání těchto bodů programu dá vážně pochybovat.

Odpoutat pozornost návštěvníka od šoku ze vstupu do pavilónu E, v němž OP Prostějov nabízel nikoli laciný výprodej oděvů, by možná mohl právě program na pódiu v pavilónu F. Kdyby ovšem neobsahoval vesměs nudná vystoupení dealerek kosmetiky prošpikovaná hláškami o tom, kterak jest "obličej nutno důkladně vyčistit a nakrémovat". To přiměje k pohledu na vlastní obuv. V příšeří scény se moderátorka marně snažila publiku přiblížit opakováním věty: "Vypadá to výborně" dění na pódiu. Přesto našel nabídnutý program svoje diváky, tím bylo ovšem o zákazníky připraveno těch pár firem, které se pokoušely v prostoru programového pavilónu nabízet bohužel nic jiného než kosmetiku, opět kosmetiku a zase kosmetiku, snad ještě nějaké potravinové doplňky, nádobí a stavební spoření. V některých stáncích bylo po půlhodince trvání programu pusto. Kdyby tak věděli, že v následující dny jejich činnosti již téměř žádný program neohrozí!

Otázky vzbuzuje rovněž kupón, který byl součástí letáčku obsahujícího mimo jiné gramatické chyby: Akce byla totiž veřejnosti nabízena za pouhých 40 korun, ovšem po vyplnění jména, věku, zaměstnání a města prý nejenže návštěvník získává padesátiprocentní slevu, ale také může soutěžit o hodnotné ceny. Dalo se očekávat, že problém nastane, až budou takto vyplněné kupóny slosovány, nikdo totiž nepožadoval adresu, natož telefon účastnic a účastníků slosování. Zřejmě proto nakonec k žádnému slosování nedošlo, což vybízí k otázce další: Kde skončily ceny věnované zúčastněnými firmami?

Pokud jste osobností, která pod titulem Vše pro ženy očekává naplnění jeho obsahu, která hledá více než pěknou fasádu, touží po vzdělání a orientaci v moderním světě, po informacích o například tak ryze ženském poslání, jakým je výchova dětí a mateřství, zajímá se o zdravý životní styl, pak na této akci ve svém hledání nemůžete uspět.

Lze jenom tiše doufat, že tato záležitost na sebe alespoň vydělala, zvláště, když nedávno vyšlo najevo, že se výstaviště potýká s obrovskými dluhy. Vždyť kde jinde by podomní obchodnice s kosmetickými výrobky třebas renomovaných firem získaly v programu na pódiu tak obsáhlý prostor jenom a jenom pro sebeprezentaci.

Květa Matějovcová

 
HOME
UP